HTML

Antipropaganda

Nem vagyok politikus, sem közgazdász. Azt írom, amit érzek, nem azt amit mások mondanak. Fikázás nem érdekel, a véleményed viszont igen!

Friss topikok

  • energiagorilla: @Blázser Bozsó: köszköszikössz! :) (2013.05.02. 15:56) A rezsim letornázta a rezsim
  • Leilan83: @Pakos: Teljesen igazad van, nincsen kire szavazni. Ez az ország lehúzhatja a rolót. (2013.04.25. 17:07) Mégis nagy dohány a dohány
  • micsoda?: Bocsánat, nem ide szántam:-( (2013.04.19. 08:41) Sirályos
  • antiprogpaganda: Több mindenkinek: Nem vagyok jobbikos, ha jól értelmezitek a mondataimat, kitűnik, hogy én nem azt... (2013.04.06. 18:05) Gerendás emigráns

Közellensúly

2013.05.21. 12:55 antiprogpaganda

Hulladékszállítás: rosszul csinálod

Címkék: papír hulladék szelektív hulladék kuka fkf műanyag és fém kék tető sárga tető

Na most aztán már tényleg.

Alapvető szükségleteket képtelenek ellátni itthon kedves politikusaink... Szemétszállítás: (ezt is) rosszul csinálod.

Bevonták az összes eddigi nagyjából félreérthetetlen jelzéseket és bedobó nyílást tartalmazó jól bevált szemétgyűjtő kukákat, hogy egységesítsék, és új tárolókat vezethessenek be. Nagy ötlet, ha arra gondolunk hogy könnyebb a kezelés, a tisztítás, mert csak a kuka fedele határozza meg a bedobandó szemét tartalmát, nem kell mindenhez külön fajta szállítóautó, igazából még látnám is a jó oldalát, de a tapasztalatom mást mutat.

A nagyokosok elfelejtették, hogy azért rá is kellene valahogy írni, vagy inkább rajzolni hova mit lehet dobni.

Megérkezésük után kíváncsian vártam a társasházban ahol most élünk, hogy válnak be az eddig hibátlanul működő szelektív konténerek lecserélt új Fideszesített változatai:

Megyek ma ki egy zsáknyi műanyag hulladékkal, még egy hete sincs, hogy megérkeztek a jelzés nélküli szemétgyűjtők, csak a tetejük színéből állapítható meg, hogy valami különbséget kellene tenni a kettő között, de hogy mi alapján, az nem derül ki. Az FKF és a Fidesz reklámja persze ott virít az oldalán, köszönöm, hogy gondoltak erre, legyen kinek hálás, hogy szorgalmasan szelektált és kuporgatott hulladékom nem a telepre a kupac tetejére kerül.. 

Kezemben a zsákkal éppen elfog az az ilyenkor mindig büszke érzés, valamit tettem a természetért, amikor rájövök, nem tudom melyikbe is kell dobni a szemetet. Megjegyzem, 6 éve szelektíven gyűjtöm a hulladékot, most mégis teljesen elbizonytalanodtam. Eddig sem a színt néztem, a feliratot, a lyukat, majd a tartalmat.

Gondoltam most is megoldást jelent, ha követem az előttem lévőeket, puskázok, biztos csak én voltam ennyire figyelmetlen az elmúlt években, hogy nem memorizáltam a színeket. Felnyitom a tetőt, és a szelektív hulladék helyett összekevert papír, és műanyag szemét fogadott, a sárga fedél alatt.

Gyorsan felszaladtam, megnéztem az interneten mi az új kotta, írják, hogy a régről megszokott színkódok alapján kell továbbra is eljárni. Kicsit rosszul is éreztem magam egy pillanatra a jól megszokott kifejezés láttán, de gondoltam, ha rajtam kívül a társasházban eddig senkinek nem sikerült ezt megjegyezni, annyira nem is rossz az arány.

Szemétszállítás, rosszul csinálod.

Kimentem egy papírral meg egy tollal, és kiragasztottam: Sárga = műanyag és fém, Kék = papír, ha már erre a nagyokosok nem voltak képesek.

Remélem nem fölösleges memorizálni, attól tartok hamarosan minden fedő a narancssárga különböző árnyalataiban fog pompázni.

Itt a cikk is a nagy ötletről:

http://www.magyarhirlap.hu/hazhoz-mennek-a-szelektiv-kukak

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://antipropaganda.blog.hu/api/trackback/id/tr715310708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása