HTML

Antipropaganda

Nem vagyok politikus, sem közgazdász. Azt írom, amit érzek, nem azt amit mások mondanak. Fikázás nem érdekel, a véleményed viszont igen!

Friss topikok

  • energiagorilla: @Blázser Bozsó: köszköszikössz! :) (2013.05.02. 15:56) A rezsim letornázta a rezsim
  • Leilan83: @Pakos: Teljesen igazad van, nincsen kire szavazni. Ez az ország lehúzhatja a rolót. (2013.04.25. 17:07) Mégis nagy dohány a dohány
  • micsoda?: Bocsánat, nem ide szántam:-( (2013.04.19. 08:41) Sirályos
  • antiprogpaganda: Több mindenkinek: Nem vagyok jobbikos, ha jól értelmezitek a mondataimat, kitűnik, hogy én nem azt... (2013.04.06. 18:05) Gerendás emigráns

Közellensúly

2013.03.24. 16:26 antiprogpaganda

Sirályos

Kezdeném azzal, hogy nem egyszer voltam hasonló helyzetben. Jön a levél, költözni kell. Általában nem akkor kap ilyet kézhez az ember, amikor rosszul érzi magát a helyén, de ha már így alakult, emelt fővel illik távozni, én úgy gondolom.

A Sirálynak sajnos ez úgy tűnik egyre kevésbé fog sikerülni.

Nem olyan régen a Tűzraktér kipaterolásakor annak a csapatnak össze jött, menniük kellett, mentek is, a csapat összefogott és egy nagy városi ramazúri után fogták a cókmókot és mindenki ment amerre látott, ki hol találta meg az új helyét, ott alakította tovább az egzisztenciáját.

A Sirály körül alakuló történet nagyon hasonló. Mióta az eszemet a fővárosban tudom a hely működik, létezik, pörög, ebből adódóan az ember úgy érzi, annak ott a helye, az övék. Hasonlóan a Tűzraktér történetéhez, nekik is évek óta lebegtetik, hogy el kell menni, az önkormányzat nem nézi jó szemmel, hogy jogtalanul, fillérekért bérelnek értékes négyzetmétereket olyan hozzáállással, mintha az ő tulajdonuk lenne.


Sajnálom mindkét bandát, hogy menni kellett a Király utcai frekventált turistaközpontból, viszont a Sirály körül kialakult sz*rdobálástól kinyílt a bicska a zsebemben. Ki kérte oda a tüntetőket? Kötve hiszem, hogy az üzemeltetők. A megrögzött baloldali botránykeltő néptudatmódosító gépezet ugrott a hírre, és rögtön az utcára hívták ebben a csodálatos tavaszi időben azokat, akik képesek megenni a süket dumát. Sok ismerősömet láttam viszont a képeken, olyanokat akikről tudom, életükben nem jártak a helyen, maximum valamilyen rendezvényre ugrottak be, most érdekes módon mégis ott zsidóznak az utcákon.

Igen, zsidóznak. A botrány másnapján a WC-n az index híreit olvasva egyáltalán nem meglepődve (igazából már vártam), kijött egy cikk, miszerint azt a következtetést vonták le a Sirály vezetői, azért kell menniük onnan, mert zsidók. Szerintem ilyet egyik oldal sem mondott, csak a propaganda huszárok, és a sleppjük állította elő ezt a kellemetlen helyzetet.

Szerintem a Sirály kivételezett helyzetben volt, és nem negatív szempontból, ez most Tarlós türelmi időszakának meghosszabbításából is látszik. Nem akar itt bántani senki senkit, viszont évekig egy ingatlant bérleti díj nélkül és jogtalanul foglalni, abban a nonprofit szabályozás engedékenységét kihasználva gazdasági tevékenységet folytatni (ami szerintem nagyon jó, és több helyen is ilyen alapon kellene üzemeltetni kulturális szórakozóhelyeket) nem lehet szó nélkül és főleg nem örökké.


Sajnálom, hogy az összegyűlt tüntető publikum így lejáratta a helyet, és az emelt fővel távozást teljesen lehetetlenné tette számukra. De mikor mondja ezt el nekik valaki?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://antipropaganda.blog.hu/api/trackback/id/tr935165903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2013.04.19. 08:39:58

Az már biztos a poszt írója nem a való világban él. Olvastam, hogy 223 ezer a bruttó átlagbér, a minimálbér meg 98 ezer. Van különbség, remélem ezt látja. Tehát aki a 98 ból él, az aztán nagyon tud örülni a rezsicsökkentésnek. Megsúgom, észre sem veszi, mert annyira lent van.
Kedves posztíró! Ha az átlag nem így szóródna, kevesebb lenne az irigy higgye el.

micsoda? 2013.04.19. 08:41:51

Bocsánat, nem ide szántam:-(
süti beállítások módosítása