HTML

Antipropaganda

Nem vagyok politikus, sem közgazdász. Azt írom, amit érzek, nem azt amit mások mondanak. Fikázás nem érdekel, a véleményed viszont igen!

Friss topikok

  • energiagorilla: @Blázser Bozsó: köszköszikössz! :) (2013.05.02. 15:56) A rezsim letornázta a rezsim
  • Leilan83: @Pakos: Teljesen igazad van, nincsen kire szavazni. Ez az ország lehúzhatja a rolót. (2013.04.25. 17:07) Mégis nagy dohány a dohány
  • micsoda?: Bocsánat, nem ide szántam:-( (2013.04.19. 08:41) Sirályos
  • antiprogpaganda: Több mindenkinek: Nem vagyok jobbikos, ha jól értelmezitek a mondataimat, kitűnik, hogy én nem azt... (2013.04.06. 18:05) Gerendás emigráns

Közellensúly

2013.07.09. 11:36 antiprogpaganda

Mutyi-Matyi

Címkék: pályázat trafik dohány mutyi koncesszió

Nem tudok béketűrésre jutni ezzel a dohány üggyel kapcsolatban, de egy valamit be kell lássak a hetek elmúltával, mégis csak lehet, hogy jól csinálták:

Mióta megjöttek az eredmények akárhány "Itt hamarosan trafik nyílik" feliratot látok, köpök és káromkodok egyet, irigy vagyok, dühös, és elégedetlen. Fidesz párti voltam évekig, és a másik csapatnál még mindig jobbnak tartom őket (nem jónak), de ezzel a trafikmutyival minden támogatásomat elvesztették.

Az az igazság, hogy többször kiálltam mellettük vitákban, mert láttam valami szándékot ami szimpatikus volt, viszont ez az ügy minden igazságérzetemet szorongatja, annyira, hogy fáj, azt hittem múló csalódás lesz ez is, mint oly sok minden, de egyre csak erősödik ez az érzés.

Jönnek a képek, iskola, gyógyszertár, ifjúsági klub mellett nyílnak a cigiboltok, ezt még el is nézném, mert nem lep meg, de amit ma reggel láttam fotó, leverte az összes biztosítékot nálam, ki is égtem egy életre.

4 darab trafik tábla, egy-egy egymás felett, ebből kettő egy falon, egymástól pár centiméterre. 

Az egy dolog, hogy a haveroknak adják a lehetőséget, semmi baj nem lenne vele, főleg akkor nem, ha nem szívattak volna meg több ezer olyan embert, akinek sokat számított az a pályázatba bebukott kb 50 000 Ft-os összeg, amit a beadásért kellett fizetni (fénymásolással, nyomtatással, postával stb... ). Ha azt mondták volna, srácok elvesszük a cigit, mert mostantól mi és a haverok áruljuk, azt mondtam volna, rohadjanak meg, de legalább őszinték, és a legnagyobb igazság, hogy én is a barátaimnak adnám a lehetőséget, ha mondjuk megnyerném a lottó főnyereményt, és vállalkozásokat indítanék a több száz milliómból.

De nem, elhitették, hogy most segítenek, hogy most megadják azt, ami eddig nem volt, a szegény emberek kapnak egy szép lendületet, amivel talán a gyerekei már egy szinttel feljebb indulhatnak neki az életnek, majd kiosztották egytől-egyig milliomos, dúsgazdag embereknek, fagyi és nyalóka árulási lehetőséggel, hogy még csak a törvénytervezet sem passzoljon a képbe, a nyitáshoz pedig támogatásokat osztanak, nehogy a Ferrari helyett az Audival kelljen kiállni a garázsból egy hónapig, mert drága az online pénztárgép. 

De nem sírni vagyok itt, hanem elmondani, hogy ezek ellenére is rájöttem, jól csinálták, ha nincs igazam cáfoljatok meg, javítsatok ki.

Hetekig azt szajkóztam, jól elbaszták, ekkora idiótákat, milyen kampányhozzáállás ez. Miért kell az amúgy is szavazó tömeget megnyerni a helyett, hogy még ezreket, plusz a családjukat, és a barátaikat is megnyerhették volna, ezzel biztosan megalapozva az elkövetkezendő választásokat. Nem ezt választották, és nem értettem, majd leesett:

Azt sugallják mindenhonnan, mindenből az áramlik, hogy ha nem vagy FIDESZ párti, akkor nem érvényesülhetsz. Ügyes! Többször elgondolkoztam (és így jöttem rá), hogy mi lenne, ha benyalnék egy-két helyen, mert vannak belső kapcsolataim, csak sajnáltam a nyelvemet valagakba dugdosni, nem az a fajta vagyok, most mégis elgondolkoztam rajta, hogy ha jön az alkoholtrafikkoncesszióőrület meg kellene próbálni már úgy, hogy előre pozícionálom magam, nyíltan FIDESZES leszek, belépek mindenhova ahova kérik, éppen meg is tudnám csinálni, de képtelen vagyok rávenni magam. Na itt jöttem rá. Totál kibasztak mindenkivel, nyílt országos csalás, a pályázati kiírással nem megegyező elbírálás, és most mégis FIDESZes akarok lenni. A tanácsadók megint őrjöngenek, tapsolnak, pezsgőt bontanak. Kibasztunk mindenkivel, és még több embert szerzünk, még ha nem is őszinte tagokat, mivel velünk vannak majd az ő szájukat is betömjük pár millióval, és a mesterterv működik is.

Gondolkozzatok el ezen. Csak én látom így? Nagyon érdekelne.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://antipropaganda.blog.hu/api/trackback/id/tr985386632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása