HTML

Antipropaganda

Nem vagyok politikus, sem közgazdász. Azt írom, amit érzek, nem azt amit mások mondanak. Fikázás nem érdekel, a véleményed viszont igen!

Friss topikok

  • energiagorilla: @Blázser Bozsó: köszköszikössz! :) (2013.05.02. 15:56) A rezsim letornázta a rezsim
  • Leilan83: @Pakos: Teljesen igazad van, nincsen kire szavazni. Ez az ország lehúzhatja a rolót. (2013.04.25. 17:07) Mégis nagy dohány a dohány
  • micsoda?: Bocsánat, nem ide szántam:-( (2013.04.19. 08:41) Sirályos
  • antiprogpaganda: Több mindenkinek: Nem vagyok jobbikos, ha jól értelmezitek a mondataimat, kitűnik, hogy én nem azt... (2013.04.06. 18:05) Gerendás emigráns

Közellensúly

2013.04.06. 18:32 antiprogpaganda

Alkotmány, mint ha eddig érdekelt volna...

Most őszintén, kezdjük az egészet azzal, és aztán akkor be is fejezhetjük, nem fog fájni, de csukd be a szemed, lazulj el, és idézd fel az első pillanatot amikor Magyarország alkotmánya, mint gondolat felsejlett fejlett emberi agyadban.

Várj, kitalálom, a módosítás előtt azt sem tudtad, hogy van ilyen, és hogy bármilyen hatással van e az életedre, vagy sem. Az én véleményem az, hogy semmi, eddig sem volt, és ez után sem lesz. Akkor miért van mindenki tüntetve felháborodva? Jaj, hát ezt is tudom, mert nem kérték ki a személyes véleményedet a dologról, nem szólhattál bele, és úgy érzed, most téged megrövidítettek, kifosztottak, jogaidat elvették, innentől, senki vagy az országodban.

Csodálkozva figyeltem a történteket, mi lesz ebből, aztán látom a nagy semmit, nem történt semmi, egy kis frissítés nem árt a megfogalmazásban, de hogy ettől én még nem leszek anyagilag, vagy lelkileg szegényebb vagy gazdagabb, az biztos. De még csak kevesebb sem az országban amiben élek.

Amíg azt nem mondták, hogy gáz, le sem szartad az alkotmányt, ahogy én sem. Most bezzeg érzékenyen érint, mert elhitették veled, hogy kisemmiztek, így jártatod a szádat, pedig azt sem tudod mi változott. Nagyon oda mennék egy kamerával a tüntetőkhöz, hogy na most akkor vegyük végig a pontokat, mi volt és mi lett. Szerintem tanulságos Index videó készülhetne belőle..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://antipropaganda.blog.hu/api/trackback/id/tr125204337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása