HTML

Antipropaganda

Nem vagyok politikus, sem közgazdász. Azt írom, amit érzek, nem azt amit mások mondanak. Fikázás nem érdekel, a véleményed viszont igen!

Friss topikok

  • energiagorilla: @Blázser Bozsó: köszköszikössz! :) (2013.05.02. 15:56) A rezsim letornázta a rezsim
  • Leilan83: @Pakos: Teljesen igazad van, nincsen kire szavazni. Ez az ország lehúzhatja a rolót. (2013.04.25. 17:07) Mégis nagy dohány a dohány
  • micsoda?: Bocsánat, nem ide szántam:-( (2013.04.19. 08:41) Sirályos
  • antiprogpaganda: Több mindenkinek: Nem vagyok jobbikos, ha jól értelmezitek a mondataimat, kitűnik, hogy én nem azt... (2013.04.06. 18:05) Gerendás emigráns

Közellensúly

2013.04.03. 17:29 antiprogpaganda

Gerendás emigráns

A mai nap szenzációja: Gerendás Péter elhagyja Magyarországot. Úgy posztolgatják a facebookon, mint ha az első híres zeneszerző hagyná el csepp hazánkat, miközben a korabeli nagy zenészek legalább fele már 20 éve emigrált, nem másodvonalbeli szerzők, hanem frontemberek, arcok, ikonok, példaképek.


Nem azt mondom, hogy nem sajnálom, igen is elszomorít, hogy újabb tehetséges művésznek kell elhagynia a lassan valóban élhetetlen országunkat, de valljuk be 6 gyerekkel szerintem sehol sem lesz könnyebb. Ha bankár lenne, nem lenne gond, de zenészként ennyi jóban sem lesz része, mint amennyiben itthon volt.

Más része a dolognak, ami ebben felbosszantott, hogy a facebookon megjelent írásából az lett kihozva, hogy azért hagyja itt a gulyás illatával, Kodály szavaival átitatott országot, mert fasizálódunk. Undorító, hogy lecsaptak erre megint a propaganda keselyűk, hogy ebből is azt hozzák ki, a zsidók, és cigányok (saját kerületeikkel a fővárosban) és a melegek (lezárt utcás undorító felvonulásokkal) mennyire gyűlölve vannak ebben az országban, az elnyomás a cigányozás és a buzizás ennél nagyobb mértéket nem is ölthetne. Hát persze...


Csak egy a baj, az, hogy itt vagyok én. Én aki nem vagyok sem olyan, sem amolyan, egyszerűen csak ez vagyok, magyar születésű, magyar származású, vidéki besorolatlan állampolgár. Velem ki törődik? Senki. Pedig higgyétek el, nem kapok többet jóból, vagy kevesebbet rosszból, mint a cigányok, a zsidók, vagy a melegek. Ja, de mégis eszembe jutott valami, annyival kapok kevesebbet, hogy engem senki nem hallgat meg. Én emigrálhatok, én éhezhetek, én lakhatok az utcán, abbahagyhatom a zenélést, engem akkor sem fog sajnálni senki. Na ez a szomorú. Magyar vagyok, engem ki fog lemagyarozni? Már alig várom.

UPDATE
Na, tessék, ennyit a nagy fasizálódásról, kíváncsi vagyok így is baja lesz e a buzizással, meg a cigányozással.

http://index.hu/kultur/2013/04/03/munka_es_beszolas_az_emigralo_gerendasnak/

39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://antipropaganda.blog.hu/api/trackback/id/tr455185806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jock Ewing 2013.04.04. 14:24:38

Szerbusz Petííí, a soha viszont nem látásra !

Makkasz 2013.04.04. 14:46:07

Én szívből sajnállak posztoló, hogy ilyen szánalmas szenvelgésre futotta.

Ébredj fel, mások érzésit, gondolatait, döntéseit, megnyilvánulásait nem szabályozhatod, nem fognak és nem is akarnak te elvárásaidnak megfelelni.

Menekülünk. Menekülünk a butaság, a patriarchizmus az életünkbe belefolyó politika, a kiszámíthatatlanság, a jövőtlenség elől. Menekülünk a szemenszedett hazugságok elől. Ahol másnak lenni bűn.

Verd a melled most megkapod amit kértél: balfasz magyar vagy, egy világ közepét magában látó semmi kis balfasz.

lato88 2013.04.04. 14:53:21

@Makkasz: Magyarországon a magyar ember a világ közepe, igy lenne rendjén :) Azok az ún. "politikai emigránsok", akiket ez zavar, mármint hogy a privilegizált helyzetük lassan elenyészik, és el kéne kezdeni dolgozni ;)

Makkasz 2013.04.04. 14:56:09

@lato88:
Jónak mondod, én is otthagytam a sok szemétséget. Előtte 210 mFt ot adóztam, iskoláim befejezése után 1 hónapig nem dolgoztam, utna végig.

Fogjátok már fel, a sok szar, a 80%-os adóék, a hazugságok, a korrupció, az idegenelenesség nem mindenkinek jó.

Azt hogy ki magyar, szerencsére nem ti modjátok meg, csak szeretnétek.

Bafana 2013.04.04. 15:01:14

Nagyobb összeget tennék rá, hogy úgy tesz, mint a többi reneszánsz ember. Nagy hanggal, hatalmas cirkusszal elköszön és marad. Legutóbb a Dánielbohóc csinált ilyet.

Makkasz 2013.04.04. 15:04:15

A reakciók:
- sajnálja az ismert embert. Mint Csollányt, mint a munkája lehetetlenné tételével visszakényszerített Janicsot, meg az 500.000 másikat,
- nem érdekli, nem ismeri Gerendást, nem tartja nagyra, más dolga van, nem foglalkozik vele,

- bántja hogy a neki tetsző rendszer, a zsidózás, cigányozás nem tetszhett másnak, más a véleménye és ezt el is mondja. Szerintők a cigányírtós Mooszág, a jobbik normális, vagy legalábbis "nem meghatározó". Ezek akiknek megvédték a nyugdíját. Van amelyik csöndben füstölög, és van amelyik bőg minta tehén, engem ki sajnál, én vagyok a hős, orbanisztánépítő.

lato88 2013.04.04. 15:08:57

@Makkasz: el lehet innen menni, ahogy a kedves vezetőd mondta :) El is mentél, jó neked ott, ahol vagy, akkor meg mi a fenének ugatsz bele abba, hogy itt mi "mucsai parasztok" hogyan szeretnénk a saját házunk táját rendben tartani?
Netán Konrád György-e vagy?

Makkasz 2013.04.04. 15:14:45

@lato88:
Nekem még nem volt kedves vezetőm. Gyurcsány ugyanakkor szar mint orbán, tehetségtelenségben, hatalomvágyban egyformák, viki ügyesebb diktátor és baloldalibb.

Magyar vagyok, nem sajátíthatod ki tőlem. Nincs olyan hogy ti meg én. Magyarok vagyunk.

A saját házad körül rendettartáson azt érted, hogy gyermekeimet és engem 80%-os adóékkal oligarcháidnak dolgoztatsz, és megmondod még azt is, hogy kössem be a cipőfűzöm, mert hülye vagyok? Hogy miben higgyek? mi a jó? A 300 mrd közgépnek jó? Az elrabolt magánnyugdíj jó? A jövő nemzedékek eladósítása jó? A kevesebb továbbtanuló jó?
Ez a te rendbentartásod?

Nem, véleményemmel segítek abban, hogy felébredj ebből a lázálomból. minél előbb és minél többen felébredjenek. Ma ezt tehetem. nem fogok halgatni, és nem lesz ti meg én, csak MI.

lato88 2013.04.04. 15:21:42

@Makkasz: már ne haragudj, de a főzsidó ajvékolása kurvára unalmas. Annyiszor nyomják az arcunkba az állandó hazudozásaikat, hogy az ember már komolyan elgondolkodik azon, milyen jó lenne, ha végre igazuk lenne.
Ha egyszer igy lesz, becsszó meghivok minden "emigránst" egy sörre, és segitek vinni az örökké bepakolt bőröndöt, meg adok újat az állandóan rettegéstől összeszart alsók helyett :)

Bafana 2013.04.04. 15:22:59

@Makkasz: " Nincs olyan hogy ti meg én. Magyarok vagyunk."
Attól még nem magyar valaki, mert a betűket úgy rakja egymás után, meg valami magyarhoz hasonló nyelven mekeg. Magyarrá "fel kell nőni".
Üdv.

lato88 2013.04.04. 15:24:30

@Makkasz: ez meglepően szimpatikus gondolat volt tőled, ez utóbbi, csak azt is érdemes volna hozzátenni, hogy 23-24 + 40 éve talicskázzák kifelé a pénzt, és ebből az usque 65 évből a jobboldal csak 10-et kormányzott, szóval nem hiszem h mindenről "patásorbán" tehetne... nyilván megvan a maga sara, de fasizálódásról nyekeregni azért, mert nem az én pártom nyert és nem futtatnak tovább az elvtársak a zenei karrieremben, hát legalábbis szánalmas.

Makkasz 2013.04.04. 15:25:38

@lato88:
Miért gondolod hogy hazudik? Mitől fogadod majd el, hogy valaki gondolhatja azt, amit mond (nem orbánról beszélek és cinikus balfaszkommandójáról)? Úgy gondolom, hogy elemzéseken, megtörtént eseményeken alapul ha rosszabbnal találják a helyzetet mint korábban. De ha nem, akkor is gondolhatja ezt. Neked az is bűnös aki mást gondol.
Nem kell a rettegéstől összeszarni magad ahhoz, hogy a létbizonytalanságodból családod érdekében bátor döntést hozzál.
Ezek csak a te agyadban foggannak meg.

nu pagagyí 2013.04.04. 15:26:11

Valószínűleg a hozzád hasonlók miatt megy el Gerendás. Én megértem. Neki van egy szinvonalas életműve itthon, tudják ki és mi ő és pont ez lett a veszte. Téged a kutya sem ismer, ha abbahagyod a zenélést, valóban senkinek nem fog feltűnni, ha elhúzol innen, az sem. Nem értesz semmihez, de úgy gondolod beszólhatsz nálad tehetségesebbnek. Szóljál hát, tömörítsed csak a guánót, ami belepi ezt az országot, legalább lesz miben fetrengened.

Makkasz 2013.04.04. 15:29:22

@lato88: Kimondta hogy orbán egyedül a bűnös? A teljes politikai elit bűnös, hogy kibasznak a polgárokkal, csak a pénzlopáson jár az eszük.
Lépj túl amit Gerendás írt. Ő így érzi. Vagy igaza van, vagy nem, de így érzi. Nem politikai megrendelésre írta a facebookján amit írt. nem hiszem hogy baloldali politikát ő valaha érdekelte volna, és külön juttatásokat kapott volna mert baloldali, de ha igen, akkor is most 6 gyerekkel rosszul éezheti magát, nem?
Lépjetek már túl ezen. Mások is elmentek. Nem zsidók is, nem cigányok is, jó adófizetők is.

Makkasz 2013.04.04. 15:31:25

@Bafana: Szóval meg akarod mondani ki a magyar? Magyar vagyok ha 210m Ft adót befizettem, családomon kívül 70 ember megélhetését biztosítottam, 40 évig moon éltem?

te vagy a magyar, akinek csak arcoskodásra futja?
A zsidó nem magyar? A cigány nem magyar? Fel kell nőni? Hová?

lato88 2013.04.04. 15:33:16

@Makkasz: bátor döntés...
www.youtube.com/watch?v=tAmQ8ujsLjs

nem futtatják többé az elvtársak, nem keres elég lóvét, hirtelen rájött, hogy őt, kérem tisztelettel, üldözik, ezért neki menekülnie kell ebből a szar országból :)

Makkasz 2013.04.04. 15:33:44

@Bafana: @lato88: Nézd meg mit böffentett ide Bafana. Ezekután szerinted nem jogos ha Gerendás menekül? Ha azért megkérdőjelezik valaki nemzeti hovatartozását, mert más a véleménye valamiről?

Pontosan a Bafanfélék miatt 100%-ig igaz lehet amit Gerendás írt.

lato88 2013.04.04. 15:39:51

@Makkasz: bárcsak igaza lenne, mondom :)
még a túlfűtött nacionalizmus is sokkal egészségesebb ennél a langymeleg identitászavarnál, amit itt produkáltok.
Magyarországnak a magyaroknak kell elsősorban megfelelnie, nem pedig mindenféle külső okoskodóknak, amilyen a főzsidó, vagy például te is vagy, meg gerendás is lesz, ha végre elhúz innen, és nem csak bohóckodik, meg megélhetési retteg, mint Dániel Péter barátja.

Makkasz 2013.04.04. 15:41:43

@lato88: Igazad van,
Bátor az, aki nem kezd újra, elfogadja a posványt, vagy cigány és kiáll a fürészeltcsövű sörétes elé, avyg zsidóként várja a pofonokat, amit nem is mindig tud miért kap, vagy a 2/3-os kormány mellett balfaszmenetel. Az bátor.
Gyáva az, aki gyermekeinek jobbat akar, ezért 0-ról új egzisztenciát teremt, idegen környezetben, idegen nyelven, barátok és család segítsége nélkül.

Értem, szerintem neked van igazad.

lato88 2013.04.04. 15:42:07

@Makkasz: a gazdasági problémák amiket felsoroltál, jogosak, a politikaiak nem, sőt.

Fejesrob 2013.04.04. 15:42:40

Dehogy megy el, ahogy Dániel sem ment el.

Mit csinál kint, mosogat? Mert hogy gitárjából nem él meg, az biztos, ahogy Dánielnek is max. a fekete mosogatóhoz lenne esélye külföldön. Ott az nem előny, hogy zsidó vagyok, ha csak nem vagyok brancstag.

Sajnos a zsidók állami ajnározása oda vezetett, hogy páran nagyon visszaélnek ezzel a helyzettel, lejáratják a többi zsidót.

Nem véletlenül, a legutolsó népszavazáson csak 12.871 ember vallotta magát zsidónak.

Makkasz 2013.04.04. 15:45:11

@lato88: Mostmár világos, ugyanolyan gyűlölködő vagy mint itt a többi. Gratulálok.
Túlfűtött nacionalizmus a jó:)). Lenne igény utcán verni a zsidókat mi? Mert az tehet a nyomorról, a kiszolgáltatottságról, meg a cigány.
Nem a gazdagság, elismertség, a szabadság a jó?
Nem a tudás, az élmények a jó? A sok emberi kapcsolat, különböző kultúrák ismerete a jó?

Értem, szerintem neked van igazad.

Fejesrob 2013.04.04. 15:45:31

@nu pagagyí: Ha nincs SZDSZ Gerendás sincs.

Érdekes, pld. Presser miért nem akar elmenni?
Nem vagy te tisztában azzal, mit jelent az "életmű". Mert az, hogy pártrendezvényeken gitározok, kurvára nem az.

lato88 2013.04.04. 15:48:42

@Makkasz: aki a kubai világifjúsági találkozón játszott a nyolcvanas években, az egy politikai ribanc, akármit mondasz :) nem kapott a baloldaltól semmit, ugye? :D

Fejesrob 2013.04.04. 15:48:54

@Makkasz: Ahogy olvaslak, inkább te vagy paranoiás.

A "lefűrészelt csövű" Gyurcsányék idejében volt és egyre sanszosabb, hogy ők is szervezték meg.

Az a baj benned is, hogy elcsattan egy pofon, a magadfajta rögtön ott van, hogy akár ő is kaphatta volna. Azt viszont magasról szarod le, amikor pld. ülősztrájkos jobbikosokat fújtak meg és vertek meg a rendőrök.

Pedig ahogy látom, még elveid is vannak, tehát nem vagy valami buta seggfej.

lato88 2013.04.04. 15:51:09

@Makkasz: nem én gondolom magam Isten kiválasztott népének ;) a gyűlölködés nem itt kezdődik. Csak kurvára elege van az embernek az állandó vernyákolásból, ennyi az egész. Ha visszavennének, megint nyúzhatnának minket negyven évig morgás nélkül, de túl kapzsik és túl önhittek ahhoz, hogy ezt belássák :)

látjátok feleim szümtükkel 2013.04.04. 16:00:54

Nem értem miért van mindenki annyira oda, hogy ez a fickó el akarja hagyni az országot. Majd visszajön, ha úgy ítéli meg, hogy érdemes. Nagyon sokan elhagyták valamikor ezt a hazát ( akkor nem volt a hazájuk, ezért gyorsan elúztak ), majd amikor a haverok kerültek hatalomba, gyorsan visszajöttek ( ekkor már a hazájuk volt megint ), és a jó állásaikban ők mondták(ják) meg a tutit azoknak, akik sosem mentek el. Mi ezzel a baj?

@lato88: "Magyarországnak a magyaroknak kell elsősorban megfelelnie, nem pedig mindenféle külső okoskodóknak..."

Akik 45 után elmentek, majd 90-ben visszajöttek, azokra ez nem vonatkozik? Akik a történelem során bármikor itthon maradtak, azok az itthoni magyaroknak kellett, hogy megfeleljenek, és ide értendő Gerendás is! Meg a mai kormánypárt túlnyomó része is. Ezzel sincs ugye baj?

látjátok feleim szümtükkel 2013.04.04. 16:04:41

@lato88: "el lehet innen menni, ahogy a kedves vezetőd mondta :)"

Ebben az idézetedben csak egy hiba van az, hogy hazugság. A kedves vezető nem azt mondta, hogy a magyar állampolgár mehet el. Nem kell csúsztatni, nézz csak utána!

Makkasz 2013.04.04. 16:08:13

@Fejesrob: mindegy kinek az idején volt, főleg az adott kisebbség szempontjából. A rendőrségi brutalitás, most a kordonozás, a verőemberek kirendelés fidesz székházhoz, mindegyik visszataszító.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.04. 16:12:02

Gerendás nem a másodvonalból jött, ahogy hazudja, hanem ÁVH-s "elit" KÍNZÓTISZT apja csinálta ide és formálta képére.

Előbb utóbb szinte minden bolsi zsidó származásúból kijön a bolsi és a zsidó, ha hagyja lappangani a gyilkos kórt. Csak aki időben szembenéz és elhatárolódik, az menekülhet.

Fejesrob 2013.04.04. 16:12:48

@Makkasz: Te ezt tényleg komolyan gondolod?

Te úgy vagy liberális demokrata, hogy nem ülsz le és nem gondolod végig:

Az első esetben több ízben jobbikosokat, fideszeseket és szipmpatizánsakat vertek meg brutálisan az ÁLLAM rendőrei.

A második esetben 3 önként jelentkező fideszes kivezette (NEM VERTE MEG) azokat az embereket, akik BEMENTEK a pártszékházba.

Legalább az tűnjön fel, hogy liberális demokrata vagy és mégis kisebbségbe vagy, holott sejtheted, az emberek többsége is liberális demokrata. Esetleg megkérdezheted magadtól, hogy miért?

Bár ha te a "demokraták" és Orbánék rendőri fellépésében semmiféle különbséget nem látsz, mert nem akarsz látni, nem fogsz tudni rá válaszolni.

Makkasz 2013.04.04. 16:25:31

@Fejesrob:
Valamit félreértesz, minden brutális állami beavatkozást elítélek. Azért mert a diákokat féltem nem vagyok az ő közösségük része, elég normális, általános emberi érzés, ha a kiszolgáltatott embertársaidat véded, együttérzel.

A kivezetést elítélt gyilkos végezte, a résztvevőket rabosították, közpénzből fizetett kommunikációval hiteltelenítették. öreg bácsi le akarta savazni, mert az ő adójából... (orbáni uszításnak eleget téve).

A jobbikos verésről smmit nem tudok, arról sincs pozitív véleményem, de nem tudom miért tüntettek, kinek ártottak-nem ártottak.

A demokraták azért vannak kevesebben, mert kommunista nosztalgia, kommunista kultúra van Moon, ezt még meg is lovagolja egy populista-kommunista orbán. moon azt szeretik az emberek, ha az állam gondoskodik róluk (saját pénzükön, 10%-os hatékonysággal, a többi "ellopódik"), szeretik a MÁV-ot autóra és benzinre elég jövedelem helyett, a szökőkutat a főtéren az alacsonyabb áfa helyett. A felelőtlenséget a gondokodó, felelős élet helyett, ha megmondják a tutit, maximum csak morgolódni kell.

A baloldalt megölte MSZP, a jobboldalt fidesz.

antiprogpaganda 2013.04.06. 17:45:26

És én még azt hittem, senki sem fog olvasni. Köszönöm a sok hozzászólást, akár negatív,akár pozitív. Nem kell velem egyet érteni, viszont azon érdemes elgondolkozni, hogy mi honnan indult és mivé lett ennek a történetnek a kapcsán. Hogy az ok-okozati összefüggések nem igazán következnek egymásból, mégis mindeni úgy felfújta ezt az ügyet, mint ha egyáltalán ez politikai téma lenne, nem szociológiai.

antiprogpaganda 2013.04.06. 17:54:24

@nu pagagyí: Ebben nincs igazad. A névtelenségem nem véletlen. Hasonló helyzetben vagyok, nagyobb zenészek mögött dolgozom évek óta, az már más dolog, hogy én ezt értékelem és élvezem. Az érdekes ebben az ügyben, hogy látom nem jött át sok embernek, de én sajnálom az előállt helyzetet, és meg is értem, tényleg nem könnyű, viszont ebből politikai témát kreálni nagyon csúnya dolog (pont egy zenésznek), és hogy ezt felfújta a ballib oldal, már nem tudtam szó nélkül hagyni.

antiprogpaganda 2013.04.06. 18:05:01

Több mindenkinek:
Nem vagyok jobbikos, ha jól értelmezitek a mondataimat, kitűnik, hogy én nem azt akartam írni(mert többen így értelmeztétek), hogy én mint magyar ember, engem kell körülajnározni, egyáltalán nem erre gondoltam, hanem arra, hogy vannak helyek, ahol a magyar ember igenis kisebbség, fél kimenni az utcára, mert érthetetlen módon iskolázatlan cigány felnőtt emberek BMW-vel száguldoznak, és sas szobros teniszpályás lakosztályokban élnek, és én mikor megszólalok, hogy de hát nézzen már ide valaki, mert nagy a baj, nem tudok kimenni egyedül az utcára, akkor azt kapom vissza, hogy mocskos antiszemita. Budapesten úgy látom megáll a gondolkodás, a határokon túl nem látunk, az, hogy fasizálódás van az országban NEM IGAZ, Budapesten valóban elhitették ezt az emberekkel, de ahogy látható a békéscsabai levélben, ilyenről országos szinten szó sincs, éppen ellenkezőleg. Tegye fel a kezét aki vidéki és nem ért velem egyet! Sok helyen járok az országban, ez a tapasztalatom.
süti beállítások módosítása